پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
http://popupi.net/user/signup/ref:35



بازدید : 369
نویسنده : علی جبلی
دانلود ProShow Producer v5.0.3310 - نرم افزار ساخت سریع و آسان اسلاید ها و آلبوم های دیجیتالی

ساخت اسلاید ها با استفاده از تصاویر دیجیتال جهت مرور و زیبا تر نمودن محیط مشاهده اینگونه تصاویر در نگهداری و استفاده از آنها با همه گیر شدن انواع و اقسام دوربین های دیجیتالی و تلفن های همراه که اینگونه تصاویر را در اختیار افراد قرار می دهند روز به روز محبوب تر می شود و از آنجایی که این یک کار عمومی می باشد هرچه کارایی نرم افزار هایی که این امکان را به را به افراد می دهند ساده تر و آسانتر باشد به همان نسبت آن نرم افزار از دید کاربران محبوب تر می باشد. نرم افزار ProShow Producer یکی از همین دست نرم افزار ها می باشد که ابزاری قدرتمند جهت ساخت اسلاید ها را در اختیار کاربران خود قرار داده و با استفاده از این نرم افزار قدرتمند به راحتی قادرید آلبوم دیجیتالی خود را در کمترین زمان و با افکت های زیبا و قالب های آماده این نرم افزار آماده نمایید.

دانلود نرم افزار اصلی - 40.1 مگابایت


:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار کامپیوتر , دانلود نرم افزار میکس , ,
:: برچسب‌ها: slideshow creator,slide capture,create presentation,slideshow,create,creator,اسلاید شو,ساخت اسلاید شو,طراحی,طراحی آلبوم دیجیتال,آلبوم دیجیتالی,دانلود نرم افزار ساخت اسلایدشو,دانلود نرم افزار طراحی آلبوم,دانلود نرم افزار ساخت آلبوم,دانلود نرم افزار طراحی آلبوم های دیجیتالی,ایجاد آلبوم دیجیتالی,ایجاد اسلایدشو,ساخت آسان آلبوم های دیجیتالی,ساخت سریع آلبوم های دیجیتالی,ساخت سریع و اسان اسلایدشو ,



Flash Slideshow Maker
نوشته شده در سه شنبه 19 شهريور 1392
بازدید : 470
نویسنده : علی جبلی
دانلود نرم افزار طراحی اسلایدشو AnvSoft Flash SlideShow Maker Professional 5.10
 
Flash Slideshow Maker نام یک نرم افزار کاربردی برای ساخت اسلایدشوهای زیبا با فرمت SWF یا فلش است. این نرم افزار امکانات جامعی را در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی مجموعه عکس های خود را همراه با افکت هایی که می توانید از میان افکت های موجود در نرم افزار انتخاب کنید ترکیب نمایید و در نهایت با انتخاب یک موسیقی پس زمینه برای اسلایدشو ، آن را ذخیره نمایید و از دیدن عکس های خود لذت ببرید. استفاده از نرم افزار بسیار آسان بوده و نیاز به هیچگونه دانش قبلی وجود ندارد. می توانید از خروجی کار خود در سایت نیز استفاده نمایید و از آن استفاده های مختلف به عمل آورید. از جمله موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار می توان به پشتیبانی از فرمت های مختلف گرافیکی اشاره کرد. همچنین نرم افزار معرفی شده در بالا ، دارای مدل های از پیش آماده شده فراوانی است که می توانید از آنها به صورت مستقیم استفاده کنید و یا در آنها تغییراتی اعمال نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
- دارای افکت های زیبا و جذاب.
- دارای چندین Template با موضوعات مختلف.
- امکان ذخیره خروجی در CD و .DVD
- کاربرد آسان.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

 لینک ها اصلاح شدند

دانلود

size حجم فایل : ۴۵۲ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸


:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار کامپیوتر , دانلود نرم افزار میکس , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد